© VIP Media
2020 | Prawa zastrzeżone
Polityka Prywatności

Branding inwestycji

Rozpoczynając sprzedaż nowej inwestycji, deweloperzy zadają nam pytanie: "Jak szybko dotrzeć do potencjalnego klienta i jak zrobić to najtaniej".

Zapominają przy tym o podstawowej kwestii - teren inwestycji jest sam w sobie wizytówką, reklamą dewelopera. Mało kto teren inwestycji kojarzy z generalnym wykonawcą, który tą inwestycję buduje a prawie zawsze kojarzy z deweloperem, który inwestycje sprzedaje. Brudny, przewracający się płot raczej nie zachęca do wejścia na teren inwestycji, czy też biura sprzedaży. Natomiast estetycznie wykonane ogrodzenie, reklamujące naszą inwestycję pozwala sądzić, że skoro z wysoką jakością zbudowano ogrodzenie to i takiej samej jakości będą mieszkania w tej inwestycji. Dodatkowym plusem jest fakt, że reklama na ogrodzeniu generuje kontakty (przerabialiśmy w 2016 r. case, gdzie przez rok czasu, kiedy to teren inwestycji był ogrodzony, ale jeszcze nic się na nim nie działo, deweloper pozyskał więcej chętnych za zakup mieszkań niż miał ich wybudować - i to bez żadnej dodatkowej formy reklamy/promocji).

Teren inwestycji zawsze musi być ogrodzony, więc tego kosztu nie unikniemy (chyba, że przerzucimy go na generalnego wykonawcę). A skoro tak, to czemu dziesiątek (a najczęściej setek) metrów kwadratowych ogrodzenia nie zamienić na reklamę inwestycji? Nie zapominajmy, że każdego dnia obok inwestycji przechodzi/przejeżdża tysiące ludzi - potencjalnych klientów.

Koszt produkcji i montażu reklamy na ogrodzeniu to zaledwie ułamek budżetu reklamowego, a często przynosi dużo bardziej wymierne korzyści niż emisja reklam pośród setek innych ofert deweloperów.

Wykonamy dla Państwa projekt reklamy, wydrukujemy na najtrwalszych nośnikach (tak aby spokojnie utrzymały wysoką jakość przez okres budowy inwestycji) i estetycznie zamontujemy. A w ramach serwisu (niestety zdarza się, że płot jest uszkadzany przez budowlańców lub po prostu wandali) szybko naprawimy uszkodzone elementy.

Wykonujemy również kompleksowe obrandowanie biur sprzedaży.